lørdag den 1. november 2008

Muhammad biografien som PDF

Er nu lavet, hvis man gerne vil have den i en mere læsevenlig version.

Ellers kan Firefox anbefales som browser, som med en meget enkel kommando kan forstørre teksten op på min blog.
Personligt vil jeg gerne beholde mit design på bloggen, men jeg vil gerne udvide tekst boksen så den bliver større og fylde det med tekst helt ud til randen af skærmen, men kan desværre ikke finde ud af det.
Hvis nogen har en let forklaring på hvordan, må de gerne dele den med mig.


Den skulle kunne downloades, håber jeg, på dette link:

Ellers så prøv her:

2 kommentarer:

Fantomas sagde ...

Det kræver en bruger hos eSnips. Et fint alternativ kunne være peecee.dk, som ikke kræver login. Ellers, til en anden gang, kan jeg nabefale Scribd.com til pdf-filer.

Thomas Bolding Hansen sagde ...

Tak for det:) har uploadet den på Peecee.