mandag den 15. juni 2009

Skik følge eller land fly - pis af

Raapilen fisker efter tilståelser fra de mørke, fæle højreorienterede sjæle her og her på Uriasposten.

Er man for deportationer? Så han kan sige man går ind for etniske udrensninger?

Han regner mig beklageligvis ikke for at tilhøre den fæle højrefløj. Det er jeg skuffet over. Ikke skuffet at over at jeg ikke bliver placeret på højre side af skalaen, men skuffet over at jeg ikke er fæl - øv!

Så jeg vil gøre mit bedste for at være fæl, mørk og sort.

Ja, jeg går ind for deportationer af muslimer! Ud med dem, gider ikke deres vås, opførsel, religion, kvindesyn, fundamentalisme, kriminalitet, og skal gi dem skal jeg.

Skik følge eller land fly, farvel!

Ud med kriminelle indvandrere. Væk med deres statsborgerskab, hvis de udnytter det til at lave grov kriminalitet.
Ud med imaner hvis de så meget som siger at manden har ret til at slå kvinden og hun er ham underlegen.
Ud med fundamentalister, hvis de sværmer om terrorisme på internettet og moskeen og ønsker at omstyrte demokratiet.
Ud med falske flygtninge som rejser hjem, eller alligevel opholder sig det meste af tiden i Libanon. Genundersøgelse af opholdsgrundlag, eventuelt med detektiver som bliver sendt de til byer, de siger de kommer fra.
Farvel og tak for denne gang. Landforvisning - de kunne bare have opført sig ordentligt. De har fået muligheder her, de ikke har i deres hjemlande, at de pisser på de muligheder er deres eget ansvar og konsekvensen må de selv først og fremmest bære.

Til gengæld skal alle muslimer som kan passe sit eget, er nogle gode, søde mennesker og ellers opfører sig pænt være velkomne til at blive her, så længe de vil.

I fremtiden skal ingen lukkes ind, uden de kan forsørge sig selv, og de skal aldrig have status af anden end gæstearbejdere eller asylanter på midlertidigt ophold.

Hvis de så kan smide et par millioner i statskassen, ved reelt, lønnet arbejde - overførselsindkomster gælder ikke - kan de så blive statsborgere på prøve - prøve er under forudsætning af at man ikke begår grov kriminalitet, så er det nemlig ud uanset hvad menneskerettighedsfundamentalisterne siger.
Et offer for mig er dem som bliver udsat for disse menneskers kriminalitet, ikke dem som begår den.

Jeg er nemlig gammeldags, jeg tror på konsekvens og på at holde folk og religioner i ørene.

Det tror venstrefløjen jo også på hvad angår indvandrerkritikkerne, jeg tror mest på det hvad angår muslimerne, for det er mange af dem som ikke opfører sig pænt, til skade for dem som opførslen går ud over, og de muslimer som faktisk opfører sig pænt - ud - kom ikke igen. Pis af!

Reglerne skal selvfølgelig også gælde andre end muslimer. Der vil der dog kun være tale om kriminelle. Religionen Islam med dens paralyserende effekt på anstændighed og fornuft, er et kapitel for sig.

0 kommentarer: