søndag den 19. juli 2009

Lidt mere stille søndagsmusik

Griegs; Solveigs sang fra Peer Gynt, i en blanding mellem klassisk og folk, sunget af Meav, som har en meget lys (ikke helt skolet) sopran:



Men i skal også have en magisk version med en klassisk sanger, den er intet mindre end fantastisk og det var en underdrivelse af format:



Skal man sætte en finger på noget, er det hendes udtale af norsk, så her er teksten:

Kanske vil der gå både Vinter og Vår.
Både Vinter og Vår.
Og næste Sommer med, og det hele År.
Og det hele År.

Men engang vil du komme, det ved jeg vist.
Det ved jeg vist.
Og jeg skal nok vente, for det lovte jeg sidst.
Det lovte jeg sidst.

Oh, oh...

Gud styrke dig, hvor du i Verden går.
I Verden går.
Gud glæde dig, hvis du for hans Fodskammel står.
For hans Fodskammael står.

Her skal jeg vente til du kommer igjen.
Du kommer igjen.
Og venter du hist oppe, vi træffes der, min Ven!
Vi træffes der, min Ven!

Oh, oh...

0 kommentarer: