søndag den 6. juni 2010

Sommermagi

Kun med en lettere rødskoldning til resultat, har jeg langt om længe haft god tid til at sondere naturen med mit kamera, mens der var godt vejr, og jeg ikke skulle andet, en ligning der har været svær at få til at gå op på det seneste.

Sommer billeder, fugle billeder - nyd og KLIK hvis i vil have dem større, kun 1200X1600 her!

Først fik jeg allernådigst lov til at komme rigtig tæt på en fiskehejre, den var meget lidt glad for det, men tog ikke vingerne. Jeg er efterhånden også blevet bedre til at gå i tide og virke mindre anmasende :P


Gravanden er ikke så nådig, den er ret så sky, min store drøm er et nærbillede af den flotte and, som jeg har taget langt over 100 billeder af forlængst.



De holder godt øje med mig, gør de, men kun den ene flygtede til sidst, det her er omkring så tæt som man kommer på dem:



Man siger en svane kan brække en arm med et slag med dens vinger, jeg er ellers langt væk:



Aarslev Engsø er i øvrigt stedet, mit yndlingssted, som solbader og naturnyder:



Specielt når himlen er mest blå, dog med lidt flakkende skønheder af skyformationer:



Men er man til grønt, kommer man ikke til at mangle noget.



På Vejen kom jeg lige til at stige af cyklen og tage et billede her:

0 kommentarer: